Bases de Participació

Xtreme Action Mollerussa, Mollefangada
Dissabte 18 de maig de 2019

1. Només podran participar els equips que hagin realitzat la inscripció, el termini de finalització per presentarla serà el dimecres 15 de maig de 2018. Es pot fer al formulari online disponible a  xtremeactionmollerussa.blogspot.com.es

2. Per participar s’ha de formar un equip amb un mínim de 3 participants i un màxim de 6. Cada equip ha de tenir un nom, i han de tenir un estandard o bandera identificativa. El número màxim d’equips participants serà de 40.

3. L’edat mínima per a participar-hi és de 12 anys, i tots els menors de 18 anys caldrà que aportin una autorització signada pel pare, mare o tutor del/dels menors. Aquest document caldrà haverlo presentat abans de l’inici de la cursa, al check-in inicial, on es comprovarà la inscripció i que tota la documentació estigui degudament omplerta i signada. I s’assignarà el número de l’equip a tots els participants.

4. És totalment obligatori que tots els equips participants han de portar una bandera o estendard identificatiu que hauran de portar al llarg de totes les proves.

5. El recorregut s’ha de fer amb l’ordre que els controladors aniran marcant als equips.

6. L'Extreme Action Mollerussa, es realitzarà a la zonatre entre l'Avinguda Ermengol V i el C/ de Golmés de Mollerussa. A les 10 hores s’ha d’estar davant del check-in per comprovar la documentació i es donarà el número de sortida.

7. Està totalment prohibida la violència amb membres d’altres equips, i s’han de respectar les normes indicades pels controladors en tot moment. En cas de no respectar aquest fet es desqualificarà l’equip i no podrà participar de l’activitat.

8. Hi haurà premis de les empreses col·laboradores per als primers membres classificats i es determinarà a partir de la puntuació obtinguda valorant, la rapidesa i agilitat de l’equip  en totes les proves.

9. La decisió de la organització és inapel·lable.

10. La inscripció i la participació a la cursa implica l’acceptació d’aquestes bases. Si no es segueixen aquestes normes l’equip quedarà automàticament desqualificat i no podrà participar a l’activitat.

11. Al participar a l’activitat, s’autoritza la utilització de les imatges per part de l’organització a la web de la festa major, el programa i cartells.

12. L’ajuntament es reserva el dret de modificar o alterar qualsevol de les bases anteriors quan ho cregui convenient.


13. En cas de pluja l’activitat quedarà suspesa.